i want to work

Tjenare

Iförrgår var jag, Timmy, papsen, Anna o Elin på Skara sommarland. Det var kul! Idag har halva min käft varit bedövad för jag har lagat två hål. Det var länge sen sist och snart ska jag få räls på underkäken. Från det ena till det andra så har jag sovit över hos min stora syster. Hon är ju värta koken, maten var gudomlig god och jag har även fått mycket kläder av henne eftersom hon har ränsat garderoben. Senare på kvällen såg vi en biograf av en artist vilket var en evighets film. Kommer ej ihåg hans namn men han var blind, otrogen, missbrukare, mörk och avled 2004. Vem kan han vara?

PS Min syster skall bli svenska lärare och jag saknar mitt jobb.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0