sommaren är kort

Fyra veckor jobb är klara, känns helt okej! Igår var jag i Uddevalla och därefter på en mini 18 års fest där träffade vi tre holländare. Dem kunde bara deras språk och engelska, men ändå pratade folk svenska med dem. Det var kul! Dessutom har jag smakat på öl och det är de värsta som finns. Givetvis klår cider allt! Denna veckan skall jag till Liseberg vilket var väldigt länge sen sist. Från det ena till det andra så vill jag medge att jag ser på skräckfilm nu (den ska förställa en skräckfilm iaf), den heter något som börjar på W, Wilderness tror jag!
Vad handlar denna blogg om? Inget speciellt faktiskt, vad jag har gjort vilket kan vara roligt att se tillbaka på. Iaf för mig. :) Men från ett ämne till nästa så är det drygt två veckor kvar till skolstarten, andra året på gymnasiet. Jag vill faktiskt inte ens tänka på det, dagarna springer iväg precis som friidrotts EM.
Aja nu ska jag inte förlänga detta inlägg mer och ta en frukost, vilket strider mot min vilja. Ha det! ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0