sliten

Det är skola imorgon vilket jag igentligen inte orkar med. Jag får vara glad över att jag ens har tillgång till utbildning. Halva denna dagen har jag spenderat på att vila, vilket behövs och ändra tankegång till min ångest som jag har stått ut med så länge jag kan minnas. Det tar på krafterna! Men detta skall gå bra.

Igår var jag med Hanna. Vi tittade på serier och hon målade mina naglar och gjorde olika mönster. Annars har jag inte gjort något speciellt, vilket har varit skönt. Var med Annica häromdagen på akuten sen kväll till drygt halva natten, fast det jobbiga var alla samtalen som fick mig att somna allerdes försent. 

ps Jag vill göra något annorlunda.

Kommentarer
Postat av: Storasyster

Du är duktig du syster lilla fast att du ibland kan må lite illa. Men smyg dig fram i lite dimma för jag tror att du i framtiden får se nåt fantastiskt skimra:) med denna stund av poesi jag försöker dig bringa en gnutta harmoni o kanske filosofi måhända.

Jag hoppas att du fortsätter med din fantastiska blogg för då du oj oj kan jag medge att fler en mitt liv blir mer en skoj:)

2010-08-31 @ 00:08:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0