fläkt och fart

En o en halv vecka har gått på jobbet och de går finfint! Lika fint som grädde och jordgubbar i solen. Går upp i konstant halv 6 varje morgon i fyra veckor förutom helgerna förstårs. Vilket inte är lika underbart, men jag har vant mig. Det har varit intressant! Det var även fallens dagar i helgen. Lördag kväll spenderades hos Hanna med Timmy, Nea, Simon, Nicke o Philip... söndagskvällen satsade jag på att gå ner till stan o vara där med några. Nu, precis just nu chekar jag Irene Huss som är en svensk kriminalserie. Har givetvis fastnat i den och anledningen är enkel; DEN ÄR SPÄNNANDE :) !! 


PS AVDELNINGEN 42, DÄR JAG HÅLLER HUS VAR PÅ FÖRSTA SIDAN I TTELA... VILKA KÄNDISAR!:D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0