Full rulle

Härom dagen var jag, Alexandra och Emma och stekte i solen. Jag målade även en grym tavla, där kunde man genomskåda min talang och även mitt MVG i bild. Därefter hämtade vi Amir från golfen och käkade pizza. Givetvis avslutade vi äventyret med ett kvällsdopp, det var grymt skönt!
Men från en dag till en annan, nu sitter jag här i en skog hos Timmy. Hans två småsyskon 4 och 2 år verkar dyrka mig. Vi var på jakt efter sultron och även andra eftertraktade bär. Aja, snart skall vi käka och ta oss ett kvällsdopp, tror jag. Jag börjar även sommarjobba nu på måndag. Jag ser inte fram emot den tidiga väckarklockan, men detta skall bli intressant och förhoppningsvis händelserikt. Fyra veckor på NÄL och en grym lön, lätt värt det! Det är redan 10 juli och det känns som om sommaren kommer springa iväg under dessa veckor här framöver.
Ha det bäst!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0