Gaaalet

Hejsan! Nu har jag minsan en blogg och jag har ingen anning om hur detta ska gå. Antingen dör bloggen ut eller leder den till succé, inte vet jag. Det blir nog ganska neutralt, någon läser och jag håller bloggen i shack. Givetvis ska jag göra mitt bästa!

Idag har jag varit på BUP, det går fint som vanligt. Därefter vandrade jag hem till Hanna och jag lekte gud.
Citat från ett geni (jag);

- Anna mördar mig hela tiden, men jag dör aldrig. Alltså då är jag gud och du Jesus!? och då har du skägg, för man hade väl inga rakblad på den tiden?

*Jag upptäcker luftpistolen och tar tag i den. Hanna varnar mig för att skjuta, hon visste ej om den var laddad. Då tar jag upp luftpistolen till huvudet och skjuter.* - Den är inte laddad!

Nu sitter jag här med min 23 åriga syster. Hon vill att jag ska medge i denna fina blogg att hon är smartast och köpt en ny väska. Intressant? Nja.

Kommentarer
Postat av: Sofia

Trevligt =D

2010-07-06 @ 22:32:46
URL: http://fiideelii.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0