snurrrrr

Alexandra försöker framföra mig som om jag vore iq befriad. Hon förklarar begrepp med falsk innebörd och försöker få morsan att tro att jag tror det.

Exempelvis:
- Förstoppning är när det står stilla i kön.
- Resurin är urin som reser långväga.
- Diarée är Andres bror.
- Foglossning är när något verktyg sitter löst.

Tro det eller ej, här sitter jag och tittar på Hannah Motana med mina syskon. Det är helt klart Anna som har satt på den, den lilla ungen! Timmy sover den stackarn och jag kommer inte ihåg vad demdära bajsbollarna heter. Det slutar på bär tror jag! Jordgubbar är väl typ jordare. Nu är jag rörig, har ätit för lite och är trött. Var otroligt trött på jobbet igår, var rent ut sagt tårögd. Men jag trivs som fisken i vatten på jobbet, alla är så kramgoa och deras diskutioner är för roliga.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0